15 Mart 2009 Pazar

ORİGAMİ

merhaba blok arkadaşlarım grip nedeniyle ara verdiğim çalışmalara pofuduklarımla birlikte origami çalışmalrı ile devam edeceğiz :) geçen hafta benimde üyesi olduğum bir sitede biriyle karşılaştım.ismi ilginç geldi önce.origamisan org. ne olduğunu anlamak için www.origamisan.org sitesine baktım.mustafa kavici adlı bir arkadaşımız origami okulu kuruyor ve origamiyi yaygınlaştırmak için yardımlarımızı bekliyor.ben siteyi inceledim hatta birkaç tane figürü yaptım ve pofuduklarımla da yapmaya çalışacağım.sizlerde siteyi incelerseniz çok sevinirim.videolar ve çalışma kağıtlarıda yayınlanmış gerçekten çok eğleneceğinizi ve siteden faydalanabileceğinizi düşünüyorum. ilginiz için teşekkürler bol origamili günler dileğiyle::))))

3 yorum:

becerikliminikler dedi ki...

çok beğendim siteyii ama olmazki böylee ben çok seviyorum origamiyi bildiğin gibi seçmeli dersimide origami seçmiştim:)))ama sen olmadan nasıl yapıcaz biz bunları:)

Meral dedi ki...

Cok cici calismalar var, etek gomlek cok hosuma gitti :)

MİNİK ELLER dedi ki...

sen miniklere ver onlar yaparlar sanada yaparlar:) ben sitedeki her şeyi beğendim etek gömlek, çiçekler, küp, üçgen prizma... videosu olanlardan yaptımda ama pofuduklarımla nasıl yaparım bilmiyorum:))